SEO alebo PPC - Tvorba webstránok Trenčín

Hľadať
counter
www.
Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:

SEO alebo PPC

Čo je najvhodnejšou reklamou na internete?
PPC, SEO, bannery, ...
Existuje nespočetné množstvo firiem a typov reklám na internete. Ktorá z nich sa vám oplatí?
Bannerovej reklamy - ohromujúci astronomickými číslami koľko zhliadnutí bude vaša reklama mať? Alebo PPC kampane, kde platíte za kliknutie, teda len za skutočných návštevníkov vášho webu? Odpoveď záleží na vašom odbore, na dodávateľmi tejto služby a na kvalite správy konkrétne internetové reklamné kampane.

KEDY SA VÁM DANA REKLAMA NAJVIAC VYPLATÍ?


ZADARMO Vám poskytneme analýzu, čo by vám SEO prinieslo.


SEO výhody

1.   SEO je nevtieravá reklama - nájdu vás tí, čo vás skutočne cielene hľadali.
2.   Predstavuje trvalú hodnotu - nejedná sa o krátkodobú kampaň.
3.   V prepočte na počet návštevníkov a konverzie je najefektívnejší (najlacnejší).


PPC výhody

1.   PPC je podobne nevtieravá reklama.
2.   Môžete si kúpiť ľubovoľné množstvo slov.
3.   Kampaň môžete spustiť alebo zmeniť okamžite - bez čakania.

SEO nevýhody

1.   SEO neprivedie návštevníkov na vaše stránky zo dňa na deň. Kvalitné výsledky sa dostavia počas mesiacov mravčej práce.
2.   SEO vyžaduje stráženie, ak si chcete trvalo udržať "TOP" pozície vo vyhľadávačoch. Konkurencia nikdy nespí.
3.   SEO vyžaduje zásah do vašich stránok - programátorský aj obsahový.

PPC nevýhody


1.   PPC kampaň je krátkodobá - skončí, keď vyčerpáte svoj kredit. Musíte kredit doplniť.
2.   4 až 10 krát menšia návštevnosť rovnakého kľúčového slova v porovnaní so SEO. Ľudia jednoducho viac klikajú na klasickej výsledky fultextového vyhľadávania.
3.   PPC kampaň je vo finále (cena za klik) podstatne drahšie v porovnaní so SEO - prepočtu ceny za prekliknutí.

SEO - VYSOKO EFEKTÍVNE REKLAMA

Presne cielená reklama - vychádza priamo z obsahu vašich stránok.
NÁŠ NÁZOR A SKÚSENOSŤ:
Ak vaše výrobky alebo služby ľudia na internete hľadajú - určite sa oplatí!
VÝSLEDKY:

Podobný konverzný pomer ako pri PPC kampaniach, ale SEO prináša na dané kľúčové slovo 4 až 10 krát viac návštevníkov => 4 až 10 krát viac konverzií celkom.
Práve preto SEO vyjde lacnejšie ako PPC kampane v porovnaní cena za návštevníka webu alebo cena za konverziu => SEO ma vyššiu ROI (návratnosť investícií).
VYPLATÍ SA, KEĎ:

Ponúkate služby alebo produkty, ktoré ľudia na internete hľadajú. . Pozri analýza kľúčových slov.
ODPORÚČAME: Bezplatne vám poskytneme analýzu, či sa vám SEO oplatí.
SLOVNÁ REKLAMA CEZ
podčiarknuté slová
Na novinových / článkových serveroch ako Blesk.cz, Idnes.cz sú podčiarknuté slovíčka, ktoré odkazujú na niečiu reklamu.
NÁŠ NÁZOR A SKÚSENOSŤ:
napríklad na xman.idnes.cz bolo podčiarknuté slovo objekt. Ak ste naň klikli dostali ste sa na reklamovanú stránku o izoláciu a sanácie budov.
Je to veľmi zle cielená reklama - návštevník sa dostal tam, kam vôbec nechcel. Slovo objekt v ňom vzbudzovalo úplne iné očakávania.
Čo asi návštevník urobí -> rýchlo sa vráti späť, pretože ho zaujíma úplne iná téma. (Ide o skutočný príklad - podobné príklady si určite nájdete aj sami, možno dokonca aj absurdnejšie.)
VYPLATÍ SE, KEĎ:

Neviete čo s peniazmi, a chcete sa len viac dostať do povedomia. Nárast obratu nepotrebujete.
Nevyplatí SE:
V každém jiném případě. V každom inom prípade.

PPC KAMPANE:
Na trhu sú k dispozícii rôzne PPC kampane. Minimálne tri z nich sa pri dobrej správe kampaní musí vyplatiť.
NÁŠ NÁZOR A SKÚSENOSŤ: Dobre nastavená PPC kampaň vždy vedie k zvýšeniu zisku.
ODPORÚČAME: Skliik, AdWords a AdFox PPC kampane.
TIP:

Dobre nastavená PPC kampaň vás vyjde lacnejšie ako vašej konkurencie a privedie vám viac návštevníkov s relatívne vysokou konverzie.
VÝSLEDKY:

Vysoký konverzný pomer (konverzia = dopyt alebo priamo Objednávka z webu).
Extrémny príklad je konverzia až cez 4%. Ale vynikajúci výsledok je aj konverzia okolo 1%. Samozrejme konverzný pomer súvisí s mnohými ďalšími parametrami, ale pravdou zostáva že konverzia z PPC kampaní rádovo prevyšujú konverzie z ľubovoľného iného typu reklamy na internete.
VYPLATÍ SE, KEĎ:
 Vždy, keď kampaň niekto dôsledne spravuje a vylepšuje.

Nevyplatí SA:
Keď je kampaň zle nastavená.

BANEROVÁ REKLAMA:

Reklama vo forme gif alebo flash bannerov.
NÁŠ NÁZOR A SKÚSENOSŤ:

V tomto prípade, je dôležité umiestniť banner na web, ktorý je tematicky najbližšia vášmu webu . .
VÝSLEDKY:

V extrémnych prípadoch môže priniesť konverziu až do cca dvoch desatín percenta (každý 500 návštevník nakúpi) - to je pri bannerovej reklame vynikajúci výsledok. Pokojne však môžete zostať aj s nulovou konverzií.
VYPLATÍ SA, KEĎ:

Nemáte už žiadnu lepšiu kampaň po ruke - všetky lepšie už využívate. Alebo vám ide viac o povedomie vašej firmy na trhu a nie až tak o zvýšenie vášho obratu


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZHRNUTIE:
SEO výhody

1.   SEO je nevtieravá reklama - nájdu vás tí, čo vás skutočne cielene hľadali.
2.   Predstavuje trvalú hodnotu - nejedná sa o krátkodobú kampaň.
3.   V prepočte na počet návštevníkov a konverzie je najefektívnejší (najlacnejší).

PPC výhody

1.   PPC je podobne nevtieravá reklama.
2.   Môžete si kúpiť ľubovoľné množstvo slov.
3.   Kampaň môžete spustiť alebo zmeniť okamžite - bez čakania.

SEO nevýhody

1.   SEO neprivedie návštevníkov na vaše stránky zo dňa na deň. Kvalitné výsledky sa dostavia počas mesiacov mravčej práce.
2.   SEO vyžaduje stráženie, ak si chcete trvalo udržať "TOP" pozície vo vyhľadávačoch. Konkurencia nikdy nespí.
3.   SEO vyžaduje zásah do vašich stránok - programátorský aj obsahový.

PPC nevýhody

1.   PPC kampaň je krátkodobá - skončí, keď vyčerpáte svoj kredit. Musíte kredit doplniť.
2.   4 až 10 krát menšia návštevnosť rovnakého kľúčového slova v porovnaní so SEO. Ľudia jednoducho viac klikajú na klasickej výsledky fultextového vyhľadávania.
3.   PPC kampaň je vo finále (cena za klik) podstatne drahšie v porovnaní so SEO - prepočtu ceny za prekliknutí.

 
 
Google PageRank
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky