Hlavná ponuka:
1. ANALÝZA KĽÚČOVÝCH SLOV
Prvý a veľmi dôležitý krok optimalizácia (SEO).
Zacieliť potom budeme na slová a frázy, ktoré v tomto kroku zvolíme. O úspechu, či neúspechu sa rozhoduje v každom kroku, počnúc týmto.
Nástroje, ktoré vám s výberom kľúčových slov pomôžu:
Štatistiky hľadaných slov na ZOZNAME
Nástroj pre návrh kľúčových slov Google AdWords
Nástroj pre návrh kľúčových slov Sklik (vyžaduje prihlásenie)
Kľúčové slová môžeme rozdeliť do niekoľkých skupín
VŠEOBECNÉ -
CHARAKTERISTIKA:
vysoká hľadanosť(hlavne rozšírená zhoda, niekedy aj presná zhoda)
hľadajúci ešte nevie, čo vlastne chce -
hľadajúce si robí iba prieskum, aby sa v danej oblasti zorientoval
"POLO KONKRÉTNE" -
CHARAKTERISTIKA:
menšia hľadanosť
hľadajúci už vie, čo by chcel -
TOTO JE NAŠA HLAVNÁ CIEĽOVÁ SKUPINA KĽÚČOVÝCH SLOV (TOP 10)
VEĽMI KONKRÉTNE
CHARAKTERISTIKA:
nízka hľadanosť
na druhej strane extrémne široké spektrum slov (Long Tail -
hľadajúci vie úplne presne, čo chce -
buď danú vec ponúkate, alebo nie
CIEĽOVÁ SKUPINA PRE LONG TAIL SEO -
1. Roboti vyhľadávačov vidia stránky inak ako človek pri počítači. Web musí byť zrozumiteľný, prehľadný a pútavý ako pre užívateľov, tak aj pre roboty vyhľadávačov.
2. Kvalitný obsah je dobrý pre všetky vaše návštevníkov a roboti ho tiež milujú.
3. Predbehnutie KONKURENCIE
Na internete je veľké množstvo lokalít, ktoré sa zaoberajú podobnou tématikou, ako váš web. Preto musíme na internete vytvoriť povedomie (spätné odkazy na vaše stránky), tak aby vyhľadávače rozpoznali váš web ako vhodný pre umiestnenie na prvej stránke (TOP 10).
4. STRÁŽENIE, ZLEPŠENIE VÝSLEDKOV OPTIMALIZÁCIE
ZVYŠOVANIE konverzného POMERU
1. SEO nikdy nekončí
Vyhľadávače neustále mení a vylepšujú svoje algoritmy -
Konkurencia nikdy nespí, a ak sa nebudú vaše stránky zlepšovať, časom vás predbehne.
2. Web by sa mal neustále zlepšovať a meniť
Na základe štatistík návštevnosti je potreba neustále na webe pracovať, aby mal vyšší konverzný pomer a prinášal vyšší zisk.
Popularita webu sa nedá vybudovať okamžite.
Rýchle / okamžité metódy budovania spätných odkazov sú väčšinou spamom vyhľadávačov, ktorých účinok je len krátkodobý.